7:15-- brylu87: gdyby komuś umkneła ankieta w wydarzeniu to linkuje i głosować :) «link»
7:13-- TuPalnik: Szansa na zlot w moje urodziny 17.03 :D
11:01-- brylu87: Nie gramy ani na otwarcie, ani w Christmas Day, pierwsze straty $ dla Reinsdorfa, to jedyny plus takiej sytuacji
13:51-- przygoda: Mocno licze na 15.
14:55-- Vega85: A z drugiej strony wyglada to tak Warriors,Rockets,Spurs,Minesota,Thunder
14:49-- Vega85: No i ich typ to Boston pierwsze za nimi Cavs
14:46-- Vega85: Czytalem dzis artykul,gdzie ESPN podaje prawdopodobna ilosci zwyciestw jakie maja odniesc druzyny NBA,a wiec Byki wyladuja na ....14 pozycji,hahaha :P
7:54-- TuPalnik: Dla mnie de facto im prędzej - w sensie im bliżej nowego roku - tym lepiej
5:15-- brylu87: maybe, terminarz ligi ma byc w Sierpniu, jak tylko się pojawi wrzucę 2 daty do ankiety sposród których wybierzemy termin dogodny dla większej liczby osób
20:24-- czarnykapelusz: Tym razem to musi być troszkę większa reprezentacja czatu :) może skleimy drużynę z nocnych oglądaczy?? :D
19:10-- TuPalnik: Tym razem muszę być. Ni ma Chooja we wsi co bym ominął.
16:58-- brylu87: «link» i nie ma że boli! Jeśli ktokolwiek tym razem wymięknie to zbanuje na stronie :D żarcik, Panie i Panowie widzimy sie w 2018!
22:40-- DwaŁańcuchy: Sory telefon mi wysłał zanim skończyłem pisać :)
22:40-- DwaŁańcuchy: Większa szansa na dobry pick, b) może ktoś odpali
22:39-- DwaŁańcuchy: Szkoda zapytać salary takim gościem jak Niko za więcej niż 10 na sezon. Lepiej zostać bez niego i wziąć kogoś z windy city bulls nawet bo a) większą sza s
16:02-- kierko: Jak bym był GM Chicago, to rozmowa z Niko byłaby krótka. Nikola, to są twoje statystyki z ostatnich trzech lat, a to z ostatnich play off, przypatrz się dokładnie i zejdź na ziemię, ewentualnie uzasadnij dlaczego jesteś wart kilkunastu milionów za rok. W tym momencie Mirotić A- zaczyna się jąkać, B- nie mówi nic, C- trzaska drzwiami i wychodzi.:D
13:41-- TuPalnik: Tankowanie jak sie patrzy DŁ :D
11:59-- DwaŁańcuchy: Jak to kurwa brzmi - Niko jako perwsza opcja zespołu w NBA. To jest komedia ;D
11:33-- brylu87: Payne nie jest zwolniony, Niko i Chicago mają rozjazd co do kwoty kontraktu o ok. 5mln.$ na rok. Jak pisałem na fb, jesli LaVine nie będzie gotowy na start sezonu Bulls mogą chcieć zaryzykować kontrakt z Miroticiem. Podobno Hoiberg rozważa tylko die mozliwosci jesli chodzi o pierwszą opcje zespołu, LaVine lub Niko.
10:35-- przygoda: Ostatecznie zwolnili klauna paynea? No i co z miroticem?
9:29-- TuPalnik: Jak bedziemy za dobrzy to Rolo i Wade polecą ☺
8:52-- CiastonBull: Jeżeli chcą, żeby ich "plan" wypalił to nie widzę ich wyżej jak na miejscach 11-15 w konferencji.
20:28-- Vega85: Hehe zebys sie nie zdziwil ,ze tak moze byc:)
20:25-- czarnykapelusz: DŁ - ja coś czuję, że na pick w top3 szans nie mamy. Jeszcze się okaże że z 8 miejsca do PO wskoczmy ;)
20:19-- Vega85: Dobrze prawisz kolego ,kto da rade zostaje,kto nie wypad,mamy $$$$ wiec mozna zrobic super ekipe
20:17-- Vega85: Mnie nie ma do jutra wieczorem,wiec na Mobilnei NBA przerwa od turnieju,wszystkim zycze milego weekendu:):):)
20:16-- DwaŁańcuchy: Tak juz zupelnie na chlodno odnosnie przyszlego sezonu i jego konsekwencji. Ja osobiscie potraktuje ten sezon jako ten deycudjacy dla mlodych. Kto wystrzeli to zostanie, kto nic nie pokaze powinien odejsc.
Licze na pick w top 3 + odpowiednie ruchy bo bedziemy mieli do wydania bardzo duzo hajsu.
Reasumujac - Kto sie sprawdzi zostanie czescia (miejmy nadzieje) mocnej druzyny za rok.
Pamietajmy ze Forman i Hoiberg moga to zepsuc :)
20:14-- Vega85: Hehe brawo ,jest nas juz dwoch co wierzy w cuda:P
18:58-- tytan: damy radę jeśli wystrzelą talenty Portisa, Valentina, Dunna, LaVina, Zipsera, Markkanena. Oby nie jednocześnie, może to grozić zburzeniem United Center i części Chicago:D
16:39-- Vega85: Cholera chyba tylko ja wierze w ten zespol,jak kolega napisal od nastepnego sezonu w ciulmamy kasy + moze ktos z obecnych graczy okaze sie perelka,wiec wiecej wiary chlopaki :) :):)
16:17-- kierko: W przyszłym off season tylko dziewięć klubów będzie poniżej salary cap a my będziemy mieli do wydania kilkadziesiąt milionów, także jest szansa na dobrych grajków już za rok. Do tego dojdzie wysoki pick w drafcie i bijemy się o misia:)
11:09-- tytan: chodziło mi o to że panowie Gar/Pax sami sobie wykoncypowali taką historie z przebudową, żeby jeszcze parę lat posiedzieć gdzie teraz zasiadają. Oczywiście mogą polecieć z hukiem i to dużo wcześniej niż zakładają jeśli nie będzie spodziewanych efektów takiej polityki.
6:01-- brylu87: wogóle to Bulls to teraz identycxzny przypadek co lakers sprzed 3 lat w ostatnim roku Kobe'go. Dużo nieperpsektywicznej młodzieży i weteran na cholernie cięzkim kontrakcie
5:15-- TuPalnik: Niekoniecznie tytan. Zobacz na Lakers. Trener był idealny do tankowania a w końcu poleciał. Po ntym złym ruchy Front Office też poleciało. Nikt nie będzie ich trzymał, jak kolejne wybory draftowe będą słabe etc. Lub w wypadku Freda jeśli młodzi nie będą się rozwijać.
19:04-- tytan: a może powód ogłoszenia planu przebudowy jest prozaiczny. Panowie Paxon i Forman przebudowują skład żeby.....utrzymać się na stołkach. Wraz z ogłoszenie takie planu na 5, 6 lat stanowiska mają zapewnione. Każdego roku wybiorą jakiegoś zawodnika w drafcie, zaangażują jakiegoś młodego FA, dokładając ich do układanki i....będą tak pchać swój i nasz byczy wózek przez wspomniany wyżej okres czasu, bo przecież przebudowa wymaga przede wszystkim czasu, przemyślanych ruchów. Co najgorsze nikt nie będzie mógł im nic zarzucić, bo trwa kadrowa odbudowa i wszystko może się zdarzyć (czyt. długie lata bez play-offs)
11:23-- Wojteczek: No naprawdę żal żeby taka marka jak Bulls tak cieniowała. Ja rozumiem jak Lakers cze Heat chcą zacząć od zera bo przez lata w topce byli i czas na restart ale u nas? Kurde my od ery MJ jeden finał konferencji

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj się lub zaloguj